Històrica UB

A la Biblioteca de Lletres tenim els anuaris i memòries dels cursos acadèmics de la Universitat de Barcelona des de l’any 1858 i els discursos inaugurals des de 1836.

A partir d’ara (vegeu la notícia) aquests documents es troben preservats i a l’abast de tots gràcies al Dipòsit Digital de la UB, que conté en format digital les publicacions en accés obert derivades de l’activitat docent, investigadora i institucional del professorat i d’altres membres de la comunitat universitària.

Trobareu els anuaris, memòries i els discursos en la subcomunitat anomenada el Històrica UB, esdevenint el punt d’accés i difusió dels fons històrics que tenen com a temàtica a la pròpia UB. El projecte per a la creació d’aquesta col·lecció ha rebut un ajut de la “Dirección General del Libro, Archivos y Bibliotecas del Ministerio de Cultura” (2007).

La col·lecció Anuaris i memòries inclou documents de 1858 a 1977 i la de Discursos inaugurals conté els dels cursos acadèmics dels anys 1836 a 1904. Tingueu present que en el cas dels discursos inaugurals no ha estat possible la digitalització en la seva totalitat per no disposar encara dels drets d’autor corresponents.

(Apunt publicat anteriorment el 18-09-2008)

Biblioteca de Lletres - CRAI - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona
Aquesta entrada s'ha publicat en Recursos web, Referència, Revistes i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Canvia )