Shakespeare al “Culturas” de La Vanguardia

El suplement de La Vanguardia “Culturas” del passat 10 de gener,  té com a tema principal Shakespeare com a personatge desconegut (Shakespeare desconocido).
 book.gifInclou articles del professor de la UPF Miquel Berga, que ressenya tres obres sobre Shakespeare de tres reconeguts experts (Stanley Wells. Shakespeare and Co., Stephen Greenblatt. Will in the world: How Shakespeare became Shakespeare, i James Shapiro. 1599: a year in the life of William Shakespeare).

Josep M. Fulquet, de la Universitat Ramon Llull fa un molt bon sumari de la recepció de Shakespeare a Catalunya, basant-se en l’obra Shakespeare a Catalunya, de Ramon Esquerra.

Per acabar, Xavier Pérez analitza la relació de l’obra de Shakespeare amb el cinema.

A Lletres tenim una col·lecció ben assortida d’obres de, i sobre Shakespeare. Consulteu el nostre catàleg:

Aquesta entrada s'ha publicat en Literatura, Ressenyes i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.