Noves revistes d’interès filològic a RACO

reduccions.jpg

Des del passat 20 de desembre es pot consultar a RACO : Revistes Catalanes amb Accés Obert, la totalitat de la revista Reduccions, de la Universitat de Vic.
Reduccions, és una revista que “està dedicada a la poesia, als aspectes que s’hi relacionen i a l’actualitat literària. El primer número va aparèixer el gener de 1977 i des d’aleshores ha estat un punt de referència obligat de l’activitat poètica al nostre país.”

estudigen.jpg

Estudi General, també disponible a RACO en text complet des de la seva aparició, l’any 1981:
“Estudi General és la revista que publica actes de congressos celebrats en el marc de la Facultat de Lletres de la Universitat de Girona. L’àmbit temàtic és, per tant, la geografia, la història, la història de l’art, la filologia i la filosofia.”

faventia.jpg

Faventia, de la UAB, disponible des del primer fins al seu darrer número publicat:
Faventia “Comprèn els diversos aspectes de les ciències de l’antiguitat relacionats amb el món clàssic, especialment els relacionats amb les nostres terres, és a dir, s’ocupa de l’antiguitat clàssica, la tardoantiguitat, la llatinitat medieval, l’humanisme i la tradició clàssica.”

lsc.jpg

La UB participa activament a RACO. De moment, de la nostra especialitat hi podeu trobar la revista LSC – Llengua, societat i comunicació :

“té el propòsit de fer de pont entre els fruits de la recerca universitària i la societat, i preveu contribuir a un coneixement aprofundit dels fenòmens sociolingüístics i comunicatius del país per facilitar un debat social informat i madur en una societat que és testimoni d’un procés accelerat de canvis de tot tipus.”

Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües, Literatura, Recursos electrònics, Revistes i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.