Netlibrary

NetlibraryNetlibraryNetlibrary

El recurs triat per presentar-vos aquesta setmana us permet consultar una molt important col·lecció de llibres en versió electrònica.

Què és la Netlibrary?

Netlibrary és un servei proveïdor de llibres electrònics de temàtiques diverses pels quals la biblioteca (mitjançant una subscripció consorciada del CBUC, Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya) ha adquirit el dret al seu ús. També ofereix accés gratuït a altres títols no comprats per la biblioteca (1.200 adquirits més 3.400 aprox. de lliure accés ).

Per a què em pot ser útil?

Per cercar llibres d’un autor o sobre un tema i poder-los consultar al mateix moment, sempre i quan es faci la consulta des de la xarxa de la UB. Permet tenir el títol en qüestió en ús exclusiu durant 8 hores.

Per exemple:
Si fem una cerca amb els termes “bilingualism” i “Catalan”, podem consultar 6 obres en text complet, veure els sumaris, la bibliografia o el contingut total de les obres:

• Bilingualism: Basic Principles. Baetens Beardsmore, Hugo.
  • Handbook of Language & Ethnic Identity. Fishman, Joshua A.
  • Reversing Language Shift: Theoretical and Empirical Foundations of Assistance to Threatened Languages. Fishman, Joshua A.
  • Language and Conflict: A Neglected Relationship. Wright, Sue
  • Ethnic Identity and Power: Cultural Contexts of Political Action in School and Society. Zou, Yali.; Trueba, Enrique T.
  • Beyond the National Curriculum: Curricular Centralism and Cultural Diversity in Europe and the USA. Coulby, David

Quin és el seu abast temàtic?

Les temàtiques que inclou són diverses. En aquest sentit permet cercar per matèries (les de la Library of Congress) i paraules clau, i també hi ha la possibilitat de cercar dintre el text complet de les obres.

Voleu més informació?

Entrar a consultar Netlibrary
Accés restringit a membres de la UB

Aquesta entrada ha esta publicada en El Recurs de la setmana, Llibres electrònics, Recursos electrònics. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Netlibrary

1. Retroenllaç: Llibres electrònics gratis durant el mes de juliol « Bloc de Lletres