Quaderni del CSCI : rivista annuale di cinema italiano

quaderni del CSCI

Ja teniu a la vostra disposició, a la biblioteca de Lletres i a la de Filosofia, Geografia i Història, el segon número de revista Quaderni del CSCI, dedicada al cinema italià, i dirigida per Daniela Aronica, professora de la Facultat de Filologia de la UB.

Entre els continguts d’aquest segon volum es poden destacar, una entrevista al cineasta Dino Risi, un inèdit del reconegut escriptor italià Dino Buzzati, les actes del Congrés Internacional “Un intelectual en busca de la verdad: lenguajes, proyectos y obras de Cesare Zavattini“, i l’assaig guanyador de la segona edició del Premi «Quaderni del CSCI», destinat a joves investigadors de qualsevol nacionalitat (però realitzat en una de les tres llengües de la revista : italià, castellà i català).

Aquesta publicació està editada per l’Istituto italiano di cultura di Barcelona. Té el patrocini del Consolato Generale d’Italia a Barcelona. La publicació rep també el suport d’altres entitats públiques i privades que tenen com a prioritat la promoció i la difusió del cinema i més en general, de la cultura italiana.

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Ressenyes, Revistes i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.