La nostra biblioteca al “Classical Library Buildings of the World”

Classical Library Buildings of the World, és una obra recentment publicada que aplega exemples d’edificis de biblioteques amb un interès artístic, arquitectònic o històric remarcable a nivell mundial. Es tracta d’una cuidada edició bilingüe en anglès i xinès, basada en l’obra New Library Buildings of the World publicada el 1999.

Al llibre hi apareix representada amb un grapat de fotografies i un petit resum històric la Biblioteca de Lletres i de Reserva. Comparteixen l’espai dedicat al nostre país, la Biblioteca de l’Ateneu Barcelonès i la Biblioteca General (Jaume I i Dipòsit de les Aigües) de la Universitat Pompeu Fabra.

En aquesta publicació promoguda per  la IFLA (Library buildings and Equipment section) i editada per la Biblioteca de Shangai, s’inclouen un total 47 biblioteques de 22 països.

061209.jpegClassical Library Buildings of the World, ed. by Wu Jianzhong. Shanghai: Shanghai Scientific and Technological Literature Publishing House, 2006. ISBN 7-5439-3005-6

Aquesta entrada ha esta publicada en Notícies culturals, Ressenyes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.