El Grup de Recerca en Adquisició de Llengües (GRAL) i RECERCAT

recercat.gif

El Grup de Recerca en Adquisició de Llengües GRAL (Language Acquisition Research Group) de la UB ja ha començat a introduir publicacions a RECERCAT, el dipòsit institucional cooperatiu de documents digitals de recerca de les universitats i dels centres d’investigació de Catalunya, en el qual hi participa la Universitat de Barcelona.

De moment hi podeu trobar d’aquest grup de recerca els documents :

• L’avançament de la introducció d’una llengua estrangera: un fugida cap enrera?. Muñoz Lahoz, Carmen.
  • Sobre els efectes de l’edat en l’aprenentatge escolar d’una llengua estrangera. Torres, Ma. Rosa; Tragant Mestres, Elsa; Victori, Mia; Muñoz Lahoz, Carmen; Pérez Vidal, Carmen; Celaya y Villanueva, Mª Luz (María Luz), Navés, Teresa.

Aquesta entrada ha esta publicada en Lingüística i llengües, Recursos electrònics. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.