Enxarxa’t !

enxarxat.gif

Enxarxa’t és la revista de la Xarxa de Dinamització Lingüística de la Universitat de Barcelona (UB) i es proposa ser un mitjà d’informació i relació de les diferents comissions de dinamització lingüística de la UB i, alhora, un espai d’expressió per a l’alumnat, el professorat i el PAS de la Universitat. En definitiva, aquesta publicació s’hi enxarxa tothom que ho vulgui o en tingui ganes.”

El darrer número està dedicat a la Ciència en català, amb articles del biòleg Josep Vigo, del professor del dept. de Filologia Catalana F. Xavier Vila, i del catedràtic de Ciència política de la UB Miquel Caminal.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ressenyes, Revistes i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.