Nova edició del manual “Internet for modern languages”

Internet for modern languages és el títol d’aquest excel·lent manual d’internet per a filòlegs, en una nova edició revisada i millorada.

És una de les guies web creades per la secció de formació d’Intute, el portal d’un consorci d’universitats i organismes educatius del Regne Unit que selecciona i dona accés als millors recursos web d’utilitat per a la recerca i l’ensenyament.

Aquesta guia pot ser ideal per utilitzar-la en cursos d’ensenyament superior de llengües modernes, especialment aquells en que es vol oferir un contingut de tècniques de recerca.

Hi trobareu recursos clau per a l’educació i la recerca a internet, consells útils, exercicis interactius, i amb una nova secció titulada “Success stories” amb la que es vol il·lustrar el potencial d’internet per donar suport eficaçment a la docència i la recerca en diferents situacions reals.

Està ben dissenyat, sense excés de gràfics i amb facilitats per desar els enllaços il·lustratius que s’ofereixen.

Aquesta entrada ha esta publicada en Cursos, Lingüística i llengües, Literatura, Recursos web. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.