Club de lectura “Veus de dones”

La Llibreria MA’AT de Vilanova i la Geltrú acull el Club de lectura Veus de dones, a càrrec de Núria Jornet i Isabel Pérez, de DUODA, el Centre de recerca de dones de la Universitat de Barcelona.

La propera trobada és el divendres, 27 d’abril a les 19h, i es parlarà del llibre Herba d’enamorar, de la Teresa Moure (l’autora va estar a la UB per fer una conferència sobre aquesta obra el passat febrer, vegeu-ne la notícia).

A la biblioteca trobareu Herba moura en l’original gallec o Herba d’enamorar, traducció catalana realitzada pel professor de la UB, Pere Comellas, i altres obres de Teresa Moure.

“És amb aquesta veu suggestiva i vital que Herba d’enamorar ens transmet la importància de la vida privada, intentant retornar a la passió el protagonisme que li correspon: parlem, evidentment, de la passió amorosa, però també d’altres passions tan sovint oblidades com la del coneixement, l’amistat, la maternitat o la lectura i també la paraula. La novel·la pren la vida del filòsof Descartes com a excusa i, a partir de dades històriques reals, s’atreveix a inventar-se les seves passions ocultes segons la perspectiva de tres dones: la reina Cristina de Suècia, la seva amant Hélène Jans, bruixa d’Amsterdam, i Einés Andrade, una noia del nostre segle, desencantada de la vida universitària, que fa una tesi doctoral sobre el filòsof. El que les uneix és la història alternativa, la de la vida quotidiana, la dels seus sabers amagats que es transmeten de generació en generació guardats en baguls al costat de les receptes per curar malalties, les cartes d’amor i els llençols de fil.”

LLIBRERIA MA’AT
Rambla de la Pau, 31 08800 Vilanova i la Geltrú Telf. 93 810 00 93
info@llibreriamaat.com
www.llibreriamaat.com

Aquesta entrada ha esta publicada en Activitats culturals, Literatura. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.