Exposició virtual: Walt Whitman

L’exposició es titula One life: Walt Whitman, a kosmos. L’hem vista a la National Portrait Gallery de l’Smithsonian Institution, i és bàsicament un repàs a diferents aspectes de la vida i personalitat del poeta, a partir de retrats seus i d’alguns dels seus contemporanis. Paral·lelament a l’exposició, es poden escoltar fragments escollits de Leaves of Grass.

Apart de la introducció i la galeria de retrats, inclou uns esbossos de reconeguts “hereus” del seu llegat poètic: Charlie Parker, Jackson Pollock i Allen Ginsberg.

Acompanyeu la visita amb la lectura de la seva poesia, trobareu un bon assortiment de llibres de Walt Whitman, tant en anglès com en diferents traduccions, a la biblioteca. Com a curiositat bibliogràfica, tenim una edició en català de Leaves of Grass, Fulles d’herba, traduïda per Cebrià Montoliu, publicada el 1909.

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions, Literatura, Recursos web i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.