Estrenem curs

portal.gif

Us donem la benvinguda a tothom, i en especial als nous alumnes de Filologia. Com cada inici de curs, a la Biblioteca hem preparat unes sessions d’acollida informatives per als estudiants de primer curs.

Aquestes sessions consisteixen en una presentació dels espais i les col·leccions, l’ús del catàleg per a localitzar la bibliografia, el servei de préstec i altres serveis i recursos del CRAI (Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació).

Comencem el proper dimarts 25 de setembre. Podeu passar a inscriure-us al taulell central de préstec. Hi trobareu sessions en horari de matí i de tarda fins el 18 d’octubre.

Animeu-vos! Us serà molt útil i facilitarà la vostra tasca de recerca d’informació a la Biblioteca de Lletres.

Aquesta entrada ha esta publicada en Avisos de la biblioteca. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.