De què serveix aprendre una altra llengua?

Routes into languages, un projecte nascut a Gran Bretanya amb l’objectiu d’estimular l’estudi de llengües a nivell nacional, organitza un concurs de vídeos dirigit a joves estudiants mitjançant YouTube : The Languages and Film Talent Awards Competition (LAFTAs).

Es tracta d’una activitat per incitar als estudiants a reflexionar al voltant del sentit d’aprendre una altra llengua, i alhora produir un recurs visual que sigui útil.
El concurs consisteix en crear un videoclip de dos minuts que presenti el cas o l’argument més convincent (i divertit) per ser capaç de parlar més d’una llengua. Pot ser una entrevista, una animació, un esbós o una paròdia.

Podeu veure’n ja alguns exemples a YouTube. A nosaltres ens ha agradat aquest:

Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.