Divendres de poesia i música grega

El PEN català organitza avui divendres a les 19:30 a l’Espai Mallorca, una taula rodona : Més enllà de Kavafis: la poesia neogrega en traducció, amb motiu del Dia Internacional de la Traducció.
Hi participen el professor de la UB, Carles Miralles, Vicente Fernández (Universitat Màlaga) i modera l’acte Francesc Parcerisas (UAB).

Seguidament, a les 20.30 h. hi haurà un recital de música i poesia grega, a càrrec de J.C. Blanco (guitarra), amb lectures musicades i il·lustrades de poemes d’Elitis, Gatsos, Ritsos, Kavadias, Dimulà, etc.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Divendres de poesia i música grega

1. darabuc ha dit:

Tant en Miralles com en Vicente Fernández han fet moltíssim per a la difussió de la poesia grega moderna, una literatura menor en quantitat, però de gran qualitat.

2. blocdelletres ha dit:

Si t’interessa, a la biblioteca de lletres tenim, apart d’obres poètiques, estudis sobre la poesia grega moderna. Es pot cercar al catàleg de matèries, entrant directament ‘poesia grega moderna’.
    Fins aviat!

3. Retroenllaç: Nota breu sobre la nova poesia grega « Darabuc · literatura per a infants i joves