Llegiu Alejandra Pizarnik

pizarnik.gif

La Biblioteca del Campus Universitari de Manresa de la UPC ha creat un web dedicat a l’autora argentina Alejandra Pizarnik, emmarcat dins el projecte de promoció de la lectura Maleïts, de l’Ajuntament de Manresa.

En aquest espai hi trobareu la seva biografia, un llistat cronològic de la seva obra i bibliografia crítica. També hi ha recopilat material multimèdia, i apart dels vídeos i de la galeria d’imatges, podeu escoltar lectures dels seus textos.

A la secció d’hispàniques de la nostra biblioteca tenim obres d’Alejandra (Flora) Pizarnik i també obra crítica sobre l’artista.

Aquesta entrada s'ha publicat en Literatura, Recursos web i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.