El recurs de la setmana: Biblioteca Virtual Galega / LG3

bvg.gif

La Biblioteca Virtual Galega

Els dos recursos que us presentem aquesta setmana estan dedicats a la cultura gallega.
El primer, la Biblioteca Virtual Galega, és un portal de literatura de la Universidad da Coruña que inclou informació bio-bibliogràfica d’autors, textos (fragments o texts complets) i recursos d’àudio i vídeo.

La BVG disposa també d’una pàgina d’obres antigues i modernes sobre llengua gallega, de les quals, apart de la informació bibliogràfica, ens mostra les pàgines digitalitzades de la portada i del sumari.

El projecte resta obert a la col·laboració d’aquelles persones o entitats interessades en les arts i la cultura gallega en general.

lg3.gif

Des de la Biblioteca Virtual Galega, podeu enllaçar amb el portal de literatura LG3, promogut per Culturagalega.org :

“Una iniciativa essencial per a mostrar la qualitat del treball i de l’esforç de tots aquells que estan darrere dels llibres en gallec i per a servir d’eina de comunicació i promoció de la nostra literatura. Culturagalega.org, la web de referència per a la cultura a Galícia, presenta aquest producte que compta amb arribar a un ampli públic i promoure la lectura, la creació, la traducció i l’edició en gallec.”

Amb seccions de novetats, crítiques, activitats, premis literaris i una biblioteca amb textos digitals de temàtica diversa.

Aquesta entrada s'ha publicat en El Recurs de la setmana, Lingüística i llengües, Literatura, Llibres electrònics, Recursos web i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.