Miscel·lània de pont

Avui ens permetem un post una mica frívol per animar aquest divendres peculiar.

thelibrarians.gif

1.- Dimecres es va estrenar a la televisió australiana ABC (Australian Broadcasting Company), una comèdia de situació anomenada The Librarians, centrada en una biblioteca, el personal que hi treballa i els seus usuaris.
Esperem que alguna televisió s’animi a portar-la les nostres pantalles, o millor encara, fer-ne una versió pròpia. Mentrestant podrem anar veient els capítols estrenats al web de la televisió australiana.

2.- Aquí teniu un hilarant vídeo noruec que ironitza sobre les situacions en que ens trobem amb la introducció de noves tecnologies. Ja fa temps que corre per la xarxa, però que ara ens l’han enviat subtitulat en castellà.

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteques i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.