Una biblioteca de pel·lícula

La Secció d’Hispàniques de la Biblioteca de Lletres ha estat envaïda durant el passat divendres i part del cap de setmana per l’equip de rodatge del film El juego del ahorcado, basat en la novel·la del mateix títol d’Imma Turbau que actualment està dirigint Manuel Gómez Pereira.

hispfilm.gif

No és la primera vegada que els espais de la biblioteca s’utilitzen com a plató d’un espot publicitari, un programa de televisió, un telefilm, o per a il·lustrar un llibre. Però si és la primera vegada que una productora gran ens selecciona per a filmar algunes escenes.

La pel·lícula, com la novel·la, està ambientada a Girona i per tant, les de la biblioteca són de les poques escenes que es roden a Barcelona.
Així, en els moments que l’acció del film transcorre a una biblioteca pública, la que veureu filmada en realitat és la Secció d’Hispàniques.

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Biblioteques i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.