Somni, col·lecció digital de la Universitat de València

somni.gif

Somni és el suggerent nom de la Col·lecció Digital de Fons Antic de la Universitat de València.

El fons digitalitzat el formen tots els incunables, una selecció dels impresos publicats entre els segles XVI i XIX, la col·lecció de cartells de la guerra civil espanyola, i altres que s’hi van afegint periòdicament.

Els documents es poden cercar per diferents índexs (autor, títol, matèria, col·lecció, signatura o lloc d’impressió i paraula clau).

També permet la tria per col·lecions concretes (s. XVI-s. XIX, incunables, cartells, manuscrits i hemeroteca).

Des d’aquesta mateixa pàgina, no deixeu de visitar els seus magnífics Tresors bibliogràfics.

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteques, catàlegs, El Recurs de la setmana i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.