Territori Lector : Paula

paulavip.gif
Paula, ets estudiant de quin ensenyament?

Teoria de la Literatura i Literatura Comparada.

Quin llibre ens has retornat avui de préstec?

De fet he retornat una pel·lícula DVD que havia agafat a través del Préstec Interbibliotecari : Il deserto rosso, de Michelangelo Antonioni.

I ara te’n emportes algun altre?

M’emporto dos llibres per un treball que estic fent de l’assignatura “Història de les idees estètiques”: Observations sur le sentiment du beau et du sublime, de Kant, i El Romanticismo de Hugh Honour.

Explica’ns si us plau, quins llocs web visites habitualment:

Visito sovint les novetats del MónUb i el Bloc de Lletres!

Últimament he descobert dos pàgines interessants: el web d’Icatfm, i Ubu Web. En aquesta última, a part d’altres recursos, hi pots trobar una bona selecció de vídeos de diferents artistes i escriptors, tant documentals com de creació. A l’Ubu Web hi ha documents visuals de Buñuel, per exemple, fins a Jonas Mekas o Pipilotti Rist. La diferència amb el YouTube és que gràcies al seu directori pots descobrir artistes nous.

Quin regal literari demanes als Reis?

M’agradaria que em portessin Poética del café, de l’Antoni Martí Monterde, professor d’aquesta casa.

Moltes gràcies Paula per col·laborar amb nosaltres!

Si esteu interessats en aparèixer en aquesta secció, ens ho podeu fer saber amb un correu-e a l’adreça pilletres @ ub.edu o directament als nostres taulells d’atenció al públic.

Aquesta entrada ha esta publicada en Territori lector. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.