Català o castellà als fills?

eboixf.gif Aquest és el títol del treball del catedràtic de la Facultat de Filologia Emili Boix-Fuster, que ha estat guardonat amb el Premi Jaume Camp de Sociolingüística 2008, atorgat per Òmnium Cultural del Vallès Oriental.

Català o castellà als fills? La transmissió de la llengua en famílies bilingües a Barcelona, analitza en quina llengua s’adrecen als fills unes parelles lingüísticament mixtes (català-castellà) que solen comunicar-se en castellà.

Emili Boix és autor entre altres treballs, dels llibres Triar no és trair : identitat i llengua en els joves de Barcelona i Sociolingüística de la llengua catalana, així com de nombrosos articles sobre sociolingüística catalana.

Llegiu la notícia completa publicada al Comunicacions, el diari digital de la UB.

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.