Febrer a l’Istituto italiano di Cultura

Aquestes són algunes de les activitats de les que es duran a terme durant el mes de febrer a l’Institut Italià de Cultura de Barcelona:

sardocat.gif5 de febrer a les 19.00

Presentació a cura del prof. Rossend Arquès de l’assaig “Sardocatalana. Llengua, literatura i cultura catalanes a Sardenya” d’August Bover (Barcelona 1949), catedràtic del Departament de Filologia Catalana de la UB i president de la Societat Catalana de Llengua i Literatura.

Podeu llegir una ressenya d’aquest llibre al Butlletí de l’IEC.

14 de febrer a les 19.00

Presentació de la 1ª edició en català del llibre d’Alessandro Manzoni, “Storia della colonna infame”, editat per CCG Edicions, edició i pròleg de Giovanni Albertocchi, traducció al català: Isabel Cervelló.

Intervindran: Gianmarco Gaspari, Direttore del Centro Nazionale di Studi Manzoniani di Milano i docent de l’Università dell’Insubria, Dra. María de las Nieves Muñiz, del Dept. Filologia Romànica de la UB i Giovanni Albertocchi de la Universitat de Girona.

20 de febrer a les 19.00

Viaggio nella Divina Commedia: Lectura i anàlisi crític del Paradiso: canto V, a cura de la professora Isabel Fernández Giua (Escola Oficial d’Idiomes de Girona).

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.