A la biblioteca no només es presten llibres

El taulell de préstec i d’informació

taulell.gif

El servei clàssic i més utilitzat a la biblioteca és el de préstec de llibres. I ja sabeu que no només llibres: també DVDs, CDROMs, i fins i tot prestem portàtils.

Però el préstec és només un dels molts altres serveis que us oferim, i molts d’aquests poden ser utilitzats en línia. Us destaquem els següents:

1. Pregunteu al Bibliotecari, el servei d’ajuda que podeu utilitzar les 24 hores del dia 7 dies a la setmana. Un servei virtual pensat per resoldre qualsevol qüestió sobre la biblioteca, el funcionament dels seus serveis i la recerca bibliogràfica i documental.
  2. El Préstec Interbibliotecari, que us facilita l’obtenció de l’original o còpia de qualsevol tipus de document que no es trobi a les biblioteques de la UB (llibres, articles, dvd, microformes, etc.).
  3. Fotocòpies gratuïtes: permet obtenir de forma gratuïta còpia d’articles (en versió paper o electrònica) de revistes subscrites per la UB que no es troben a la biblioteca que utilitzeu habitualment i que no són accessibles en format electrònic (adreçat a professors i investigadors, estudiants de 3r cicle, i personal d’administració i serveis de la UB).
  4. Accés als recursos electrònics des de fora de la UB : us permet accedir a tots els recursos d’informació electrònics, contractats per la Biblioteca, des d’un ordinador situat fora de la xarxa de la UB mitjançant un servidor proxy o intermediari.

Mireu-vos la pàgina amb tots els serveis, inclosa la Carta de Serveis de les biblioteques de la Universitat de Barcelona.

Aquesta entrada ha esta publicada en Recursos web, Referència. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.