Tesis doctorals europees

dart.gifEl Projecte DART (http://www.dart-europe.eu/) és un portal on es poden consultar mes de 70.000 tesis doctorals de diferents institucions europees. Entre elles també les que formen part del dipòsit digital TDX Tesis doctorals en xarxa, que inclou les llegides a les universitats de Catalunya i d’altres comunitats autònomes.

L’objectiu d’aquest projecte europeu, creat a iniciativa de quatre universitats angleses i irlandeses, és proveir accés obert a les tesis doctorals electròniques. El CBUC va signar l’acord amb DART-Europa i actualment és membre actiu del projecte.

Aquesta entrada s'ha publicat en Recursos web, Referència, Tesis i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.