Antoni Vilanova i Jordi Llovet

Tots dos personatges universitaris protagonitzen dues notícies recents del Comunicacions UB que us volem destacar:

florsdelmal.jpgD’una banda, una petita entrevista a Jordi Llovet, catedràtic de Teoria de la Literatura i Literatura Comparada de la Facultat de Filologia, amb motiu de la concessió del Premi Ciutat de Barcelona de Traducció en Llengua Catalana 2007 a la seva traducció de Les flors del mal, de Charles Baudelaire:

Jordi Llovet: “Baudelaire no ha influït gairebé gens en la poesia catalana”.

L’altra notícia fa referència a la biblioteca personal del professor Antoni Vilanova, traspassat recentment. La Biblioteca de la Universitat de Barcelona ha rebut el fons de la seva biblioteca que consta de més 22.000 volums i que va ser cedit pel propietari a la UB per mitjà d’un conveni l’any 2005:

La UB acull la biblioteca d’Antoni Vilanova

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies culturals, Premis literaris i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Antoni Vilanova i Jordi Llovet

1. Retroenllaç: Petita tria de l’aparador de novetats « Bloc de Lletres

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )