La biblioteca com a plató de publicitat, cinema i televisió

movie.jpg
per [lightmash]

Vàreu veure en el seu moment el documental Marró: la vida secreta de la bellesa“? Es va emetre dins el programa Colors en sèrie, de Televisió de Catalunya i tots els que heu estat a la nostra biblioteca la podríeu identificar fàcilment al documental.

Això ve al cas per aquesta notícia al web del CRAI on s’explica l’interès creixent per part d’algunes productores i programes televisió en utilitzar la Biblioteca de Lletres com a plató:

“No és cap novetat que les nostres biblioteques es converteixen ocasionalment en platós de cinema i televisió. El que no és tan habitual és que s’hi realitzin moltes filmacions en poc temps, com és el cas de la Biblioteca de LLetres.

La última pel·lícula de Gómez Pereira ha passat per les sales de la secció d’Hispàniques, el Canal 9 ha gravat algunes escenes del documental Jaume I, el rei dels valencians, i el programa de llibres de La 2 Página dos s’ha gravat a la sala Torres Amat.

D’altra banda, el capítol sobre ergonomia de l’estudi del programa Salut de TV3 que s’emetrà al maig s’ha gravat a les sales de Grec i Reserva. També BTV grava les nostres sales de lectura en èpoques d’exàmens.

Altres notícies ja gravades o que es gravaran tenen a veure amb Ramon Llull (TV3), la revista ‘Destino‘ (Canal 33), Al filo de lo imposible (La 2), Gente (TVE), el documental Gaudí per a la TV pública del Japó, etc.

La Biblioteca de Lletres ven o es ven d’aquesta manera sempre que el producte final sigui d’interès. És una opció més del màrqueting a les biblioteques que ens permet difondre més àmpliament tot el seu potencial. ”

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteques i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.