Können Sie Deutsch?

stuhl.jpgurfaust.jpg

Tant si parleu l’alemany o l’esteu encara estudiant o perfeccionant, aquest donatiu de material audiovisual del Departament de Filologia Anglesa i Alemanya us interessarà per igual.

schtonk.jpgPodeu trobar des de pel·lícules en dvd, fins a llibres parlats o textos electrònics: els autors més clàssics (Friedrich Schiller, Goethe, Heine, Annette von Droste-Hülshoff, Rilke), també poetes contemporanis com Peter Kurzeck, dramaturgs (Bertolt Brecht, Georg Büchner) i molts més. Igualment podeu gaudir de musicals com Linie 1, pel·lícules com Schtonk o Fitzcarraldo i fins i tot hi ha algun recull de cançons infantils.

Per tal que pugueu fullejar aquesta nova col·lecció còmodament, la tindrem provisionalment exposada just al costat de l’aparador de novetats.

La llista completa del donatiu la podeu recuperar des del catàleg introduint el terme Hoerbuch com a paraula clau.

Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües, Literatura i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.