Wi-fi per a visitants de la Universitat de Barcelona

eduroam.gif
Eduroam és la infrastructura, utilitzada per la comunitat d’investigació i educació internacional, que permet els usuaris accedir a una xarxa sense fils (wi-fi) quan es visita una institució també connectada a Eduroam, simplement utilitzant les mateixes credencials (per exemple, nom de l’usuari i contrasenya) que utilitzarien si fossin a la seva pròpia institució.

La Universitat de Barcelona forma part d’aquesta iniciativa proporcionant accés Internet als usuaris de totes les institucions que participen en el projecte mitjançant la xarxa wi-fi.

El personal i alumnes de la UB en itinerància a altres institucions afiliades a Eduroam poden disposar d’una connexió de xarxa (dins les institucions afiliades) amb les mateixes credencials i configuracions que les usades a la UB.

Vegeu les següents instruccions:

Eduroam per a usuaris itinerants.

Eduroam per a visitants a la UB.

Trobareu tota la informació relativa a aquest servei des de la notícia publicada al web del CRAI.

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Biblioteques i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.