Poètica barroca, col·loqui i exposició

Coincidint amb la setmana de Barcelona Poesia es presenta el I Col·loqui Internacional del Projecte Mimesi: Conceptes clau de la poètica barroca: un nou sistema epistemològic i estètic (Universitat de Barcelona 15-16 de maig de 2008).

El Projecte Mimesi: el pensament literari a l’àmbit català durant l’edat moderna (Departament de filologia catalana) té com a objectiu primordial fixar el pensament literari a l’àmbit català durant el Renaixement, el Barroc i el Neoclassicisme.

Paral·lelament a la programació del col·loqui es presenta l’exposició POÈTIQUES I RETÒRIQUES BARROQUES A LA BIBLIOTECA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA a les vitrines interiors de la Biblioteca de Lletres, amb fons de la secció de Reserva.

Si no us podeu passar, a partir dels materials de l’exposició presencial se n’ha fet una exposició virtual.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Exposicions, Literatura, Recursos web i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.