Mercè, viatge i desig

Aquest dissabte 24 de maig, als jardins del Palau Robert de Barcelona es celebra una jornada artística inspirada en l’imaginari dels contes i poesies de Mercè Rodoreda, un passeig escenic a càrrec de l’associació de creadores escèniques Projecte Vaca.

De la programacíó de l’Any Rodoreda 2008:

Mercè, viatge i desig

En el marc de l’exposició “Mercè Rodoreda. La mort de la innocència”, se celebra aquesta jornada en la qual, a partir de petites càpsules artístiques –en què combinen el videoart, la performance teatral, la instal·lació plàstica, la dansa i altres productes creatius híbrids-, es fa un recorregut per l’imaginari i la vida de Mercè Rodoreda.

Organitza: Projecte VACA amb el suport de l’Institut Català de les Dones
Dates: 24 maig, 2008
Lloc: Palau Robert, Barcelona
Horaris: Aquest espectacle, de dues hores de durada, es repetirà en les tres sessions previstes: 11-13h, 17-19h i 21.30-23.30h.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.