Institut Italià de Cultura de Barcelona (maig/juny)

Potser és cosa de la primavera, però la veritat és que aquests dies trobem multiplicada l’oferta per gaudir d’activitats culturals.

Avui us passem la programació de l’Institut Italià de Cultura per les properes setmanes, en alguns dels actes amb la participació de professors de la UB.

MAIG

Sguardi sul nuovo cinema italiano. Cicle organitzat per la prof. Daniela Aronica.
Projecció de la pel·lícula: Salvatore, questa è la vita. (2006). Direcció de Gian Paolo Cugno.
Dilluns 26 a les 18h. Istituto italiano di Cultura

Cesare Pavese – Uomo e scrittore. Espectacle teatral amb motiu de la celebració del naixement de l’autor. A càrrec de Carlo Mega, Girgio Merati i Carmelo Máximo Torre.
Dimecres 28 a les 20h. Seu: Casa del Metge, Via laietana, 31.

JUNY

Projecció de la pel·lícula: Il mio miglior nemico (2006). Direcció de Carlo Verdone.
Dimecres 2 a les 18h. Istituto italiano di Cultura

Sojorn a Roma: presentació del recull poètic Sojorn a Roma de Teresa Costa-Gramunt. A cura del professor Francesco Ardolino (Facultat de Filologia de la Universitat de Barcelona), Valentí Gómez-Oliver (professor universitari i President del Observatorio Europeo de la Televisión infantil) i Genís Sinca (periodista).
Dijous 5 a les 19.30h. Istituto italiano di Cultura

Projecció de la pel·lícula: Il Caimano (2006). Direcció de Nanni Moretti.
Dilluns 9 a les 18.00h. Istituto italiano di Cultura

Viaggio nella Divina Commedia: Lectura i anàlisi del cant IX del Paradís. A cura de la professora
Annunziata Falco (Universitat de Girona)
Dimecres 11 a les 19.00h. Istituto italiano di Cultura

Kairós Apologia del Tempo Debito = Kairós Apologia del Tiempo Oportuno. Presentació a cura de l’autor de la edició espanyola d’aquest llibre de Giacomo Marramao, publicat a Gedisa.
Dijous 12 a les 19.00h. Istituto italiano di Cultura

La cuccina del Gattopardo. Conferència introductòria a cura d’Alessandro Castro i projecció del film de Luchino Visconti Il Gatopardo. Al final hi haurà un sopar a la Casa degli italiani.
Divendres 13 a les 18.00h. Istituto italiano di Cultura

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.