La revista Bells disponible a RACO

S’acaba d’incorporar al dipòsit digital RACO la revista Bells: Barcelona English language and literature studies, publicada per la Secció d’Anglès del Departament de Filologia Anglesa i Alemanya de la nostra facultat.

És una revista adreçada a tota la comunitat acadèmica i admet articles especialitzats sobre totes les àrees del camp dels estudis anglesos, així com ressenyes crítiques i entrevistes. Actualment es poden consultar a text complet els darrers números publicats; els anteriors estaran disponibles també a text complet a finals d’any.

RACO : Revistes Catalanes amb Accés Obert, és un dipòsit cooperatiu des del que es poden consultar, en accés obert, els articles a text complet de revistes científiques, culturals i erudites catalanes.

• Llegiu l’anunci d’aquesta incorporació al web del CRAI.

Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües, Literatura, Recursos web i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.