Vicente Huidobro

La Universidad de Chile va ser distingida amb el premi anual en la categoria Domini Públic que atorgava Unesco al lloc web més destacat de l’any 1999. El premi l’obtingué per aquest treball sobre Vicente Huidobro (1893-1948), creat pel Servei de Biblioteques juntament amb la Facultad de Filosofía y Humanidades de la Universidad de Chile.

El jurat li concedí el premi per la “alta calidad del sitio, y su peculiar y exquisito diseño. […] Un ejemplo de una representación artística de la literatura en un dominio público, que permite un acceso fácil a través del sitio web”.

El portal ofereix de forma molt atractiva una selecció d’aforismes, poemes, prosa, cartes i manifestos del poeta xilè. També inclou biografia, imatges, crítica literària i informació bibliogràfica.

Aquesta entrada s'ha publicat en Literatura, Recursos web i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.