Diccionaris i glossaris

Acabem de descobrir Lexicool, una espècie de guia i directori de diccionaris bilingües i multilingües en línia i de glossaris terminològics disponibles a Internet.

Lexicool és un recurs destinat a traductors, lingüistes, estudiants de llengua i tots els interessats en llengües estrangeres.

Actualment té enllaços a uns 6000 diccionaris i glossaris, molts d’ells han estat creats per traductors especialitzats en algun camp temàtic. De fet, cercant pels de català, surten entre altres, documents en .pdf realitzats pel Servei de Llengua Catalana de la UB.

Apart dels diccionaris i de la traducció en línia, a lexicool podeu trobar més utilitats com ara enllaços a associacions de traducció o ofertes de cursos. A nivell d’eines hi podeu trobar teclats per treballar caràcters estrangers, un analitzador de text i un programa per identificar llengües.

Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües, Recursos web, Referència i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Diccionaris i glossaris

1. Retroenllaç: Pratencs.cat » Blog Archive » Lexicool