Congrés Internacional Mercè Rodoreda

L’Institut d’Estudis Catalans i la Fundació Mercè Rodoreda organitzen el Congrés Internacional Mercè Rodoreda que tindrà lloc de l’1 al 4 d’octubre de 2008 a la seu de l’IEC.

El Butlletí de l’IEC (17.09.2008, n. 24) comenta àmpliament aquest i altres actes organitzats amb motiu de la celebració dels cent anys del seu naixement. El 10 d’octubre, quan es compleix aquest aniversari, es farà un acte d’homenatge a l’IEC.

Entre la producció editorial fruit de l’Any Rodoreda es preveu la publicació a càrrec d’Edicions 62 de les Obres completes i de la correspondència de l’escriptora. Club Editor publicarà la Correspondència Mercè Rodoreda – Joan Sales.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.