Destacables

Hemeroteca històrica

L’arxiu de La Vanguardia des de l’any 1881 ara en obert per a tothom. Un luxe.

Premis Nobel de Literatura

Diari d’un llibre vell ha enllaçat algunes entrevistes a guardonats amb el premi Nobel de Literatura aparegudes als suplements dominicals de La Vanguardia.

Radio France presenta el dossier: Le Clézio, Nobel de littérature, des d’on es poden escoltar emissions de programes amb entrevistes o programes especials sobre el Nobel francès. Ho completa un llistat de les seves obres: L’oeuvre de J-M G Le Clézio.

Any Rodoreda

El Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques s’ha volgut afegir a la commemoració de l’Any Rodoreda elaborant una guia temàtica: Mercè Rodoreda i les Arts Escèniques.

Joan Fuster

Exposició: Els Arxius de Joan Fuster. Del 23 d’octubre a l’11 de novembre de 2008.
Sala Pere i Joan Coromines de l’Institut d’Estudis Catalans:
Aquesta exposició presenta una selecció forçosament petita, reduïda però ben representativa,
de l’enorme quantitat de documents conservats als arxius de l’escriptor Joan Fuster (Sueca, la Ribera Baixa, 1922-1992).

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Literatura, Premis literaris i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.