Presentació del documental Ciutat Vella C.B.

Aquest dimarts dia 25 es va presentar a l’auditori del MACBA el documental ‘Ciutat Vella C.B.’, dirigit per Albert Folk, algunes escenes del qual es van rodar a la Biblioteca i al pati de Lletres.

ciutat-vella

El documental, co-produït per Televisió de Catalunya i Animals Films, tracta la multiculturalitat a través d’un club de bàsquet on hi conviuen joves de diferents orígens:

“Una nova temporada de competició comença per als juvenils del Ciutat Vella CB, un club de bàsquet que té la seva seu al conegut Frontó Colom de la Rambla de Barcelona. En Carlos, l’entrenador, exjugador i apassionat d’aquest esport, és un home exigent. Sap que el compromís amb el treball en equip és la millor garantia per competir amb èxit. Els seus jugadors, com molts joves de la seva edat, estan en un moment especial de les seves vides: estudiant, buscant feina, decidint aspectes importants per al seu futur…”

Si voleu veure l’emissió del documental, els horaris seran:

Canal 33 (dins el programa ‘El documental’): 28 de novembre a les 23:50h. i el 29 de novembre a les 3:55h.

Pels que esteu fora de Catalunya, al canal internacional TVCi : 28 de novembre a les 23:05h.

Mentrestant podeu veure el tràiler i unir-vos al grup de Facebook del documental.

Actualització:

Ja es pot veure veure el documental sencer al 3alacarta.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.