Diccionaris: català-anglès anglès-català

Una de les seccions més consultades de la biblioteca és la dels diccionaris, sobretot els diccionaris bilingües d’anglès<->català i anglès<->castellà. Però quan estem treballant amb l’ordinador des de casa o des de qualsevol lloc, un diccionari en línia resulta imprescindible. Per això us hem preparat aquesta llista de diccionaris bilingües català-anglès.

Consulteu també l’apartat de diccionaris de la Guia general i de referència on se’n recullen els principals.

A la pàgina ÉsAdir de Catalunya Ràdio mantenen una excel·lent pàgina amb enllaços a diferents diccionaris. Com podeu veure la majoria d’ells són diccionaris multilingües:

Recull de diccionaris: Serveis Lingüístics de la UB.

UBTerm, la base de dades terminològica de la Universitat de Barcelona: amb equivalències a altres llengües (castellà, l’anglès, el francès, l’alemany, l’italià).

Diccionari de la llengua catalana multilingüe,de l’Enciclopèdia catalana: castellà, anglès, francès i alemany.

Diccionaris de català a l’Avui: Diccionari de la llengua catalana, sinònims, català-castellà, castellà-català, anglès-català.

DACCO: Diccionari anglès-català de codi obert.

dream

Diccionari Regex del DACCO: es poden cercar mots als diccionaris DACCO català-anglès i anglès-català segons l’ortografia i, opcionalment, la categoria gramatical. (Per exemple, es poden buscar tots els noms i adjectius que terminen en “-ar”.) Es basa en el Diccionari regex de Lou Hevly, on es pot trobar la Guia pas a pas.

Catalan English Dictionary.

Diccionaris.cat: anglès <-> català, català <-> castellà, francès<-> català, llengua catalana i sinònims.

Diccionaris.net: anglès <-> català i un diccionari de phrasal verbs.

Freelang: Catalan-English and English-Catalan online dictionary.

Foreignword: Diccionari multilingüe que inclou 73 llengües diferents, entre les quals hi ha el català.

Logos: Diccionari multilingüe que conté més de set milions d’entrades en diverses llengües i dialectes, com ara alemany, anglès, àrab, basc, castellà, català, coreà, danès, esperanto, francès, gallec, grec, italià, japonès, neerlandès, persa, polonès, portuguès, rus, tailandès o xinès.

Lexilogos: recull de diccionaris amb un apartat pel català.

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Biblioteques, diccionaris i enciclopèdies, Lingüística i llengües i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a Diccionaris: català-anglès anglès-català

1. Retroenllaç: Recull de diccionaris on-line « Diari NO TAN A PROP.

2. Carla ha dit:

Certament, jo em quedo amb esadir.cat. Una eina excel·lent.

3. blocdelletres ha dit:

Què t’he de dir, Carla, imprescindible!

4. Anònim ha dit:

ola

5. Anònim ha dit:

al costat

6. Anònim ha dit:

vull saber la paraula natejar

7. suspirs ha dit:

Prova a escriure “netejar” per exemple aquí:

Els comentaris estan tancats.