Academia.edu

Academia.edu és un lloc destinat a professors d’universitat i estudiants de postgrau d’arreu del món.

De cada universitat en mostra un arbre amb els diferents departaments i els membres que s’hi han anat afegint, amb notícies sobre les investigacions que aquests estan duent a terme i sobretot amb informació dels seus interessos de recerca. A més, cada membre que ingressa a Academia.edu pot mantenir-hi una pàgina web personal.

Així doncs, es pot visualitzar l’arbre de cada centre universitari, afegir-s’hi un mateix, cercar per departament o àrees d’estudi i conèixer quins col·legues d’arreu estan treballant una àrea d’estudi en concret: literatura provençal, proverbis, jiddish, poesia, literatura catalana, Ramon Llull, Shakespeare…, per posar exemples del nostre àmbit.

academia

Aquesta entrada s'ha publicat en El Recurs de la setmana, Lingüística i llengües, Literatura, Recursos web i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.