La Biblioteca de Reserva de la UB

Us recomanem la lectura de l’article La Biblioteca de Reserva de la Universitat de Barcelona , escrit per la nostra companya Neus Verger, i publicat a BiD: textos universitaris de biblioteconomia i documentació (núm. 21, 2008).

Com diu la notícia del CRAI, l’article és “una àmplia exposició sobre els fons i la seva procedència, el seu processament tècnic i conservació, i les actuacions per difondre’l que es duen a terme. També es parla dels serveis i funcionament d’aquesta biblioteca així com dels projectes individuals o col.laboratius en els que participa”.

Foto 2. Ms. 1859. Llibre d'hores. Segle XVI. Sobre vitel·la

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteques, Revistes i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a La Biblioteca de Reserva de la UB

1. emma ha dit:

Muy interesante el articulo. Ojala lo lean los responsables de nuestro patrimonio