Traduccions de textos de teatre català

Catalandrama

S’acaba d’inaugurar Catalanadrama.cat:
Catalandrama és una base de dades que recull informació sobre les traduccions de textos dramàtics catalans a altres llengües. El portal ofereix la possibilitat de sol·licitar les traduccions via Internet i de manera gratuïta.

Catalandrama és una iniciativa de la Sala Beckett/Obrador Internacional de Dramatúrgia amb el suport de l’Institut Ramon Llull, amb la voluntat de promoure la difusió de textos teatrals contemporanis en llengua catalana.”

És molt interessant el servei de sol·licitud de còpies de les traduccions, de les quals se’t facilita una còpia en format pdf. Es troben disponibles traduccions (depenent de l’obra) en castellà, francès, gallec, alemany, anglès, italià, portuguès, txec, romanès i eslovac.

La base de dades es pot cercar per autors, obres i llengües. També incorpora un cercador per poder buscar text lliure.

Aquesta entrada s'ha publicat en Bases de dades, Literatura, Recursos web, Referència i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.