Matute: Paraíso inhabitado

paraiso_libroAna María Matute (Barcelona, 1926) acaba de publicar Paraíso inhabitado. És per això que l’hem poguda veure i escoltar aquests darrers dies als programes literaris de televisió, Página.2 de TVE i L’hora del lector de TV3.
No cal dir que les entrevistes ja es troben a la vostra disposició a la xarxa:

L’hora del lector (29/01/2009):

Emili Manzano entrevista Ana María Matute per parlar del seu últim llibre, i de les seves lectures.

Página.2 ( 25/01/2009): Ana Maria Matute

A la pàgina oficial d’Ana Maria Matute podreu trobar informació sobre la seva obra. A més hi han alguns exemples dels seus encantadors dibuixos. Sense moure-us de ClubCultura podeu llegir una sinopsis i les primeres pàgines de Paraíso inhabitado.

Aquesta entrada s'ha publicat en Literatura, Notícies culturals i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.