Poesia visual contemporània

‘ESENCIAL VISUAL: Muestra de poesía visual contemporánea’ és una exposició organitzada per la Conselleria Cultural de l’Ambaixada d’Espanya al Marroc i l’Institut Cervantes que recull obres d’alguns dels artistes espanyols contemporanis més destacats de la poesia visual.
esencial visual

Salvador López Becerra, director de l’Institut Cervantes de Fez i comissari de l’exposició, explica al pròleg que l’únic artista difunt exposat és el poeta català Joan Brossa, “como homenaje personal de amistad y por considerarlo pionero de este arte en España“, amb l’obra “Sextina visual, editada por mí en 1993 y cuya edición tiene la particularidad de contener una errata“.

[Gràcies a la piulada de La Bibliothèque-médiathèque de l’Instituto Cervantes de Toulouse http://twitter.com/bibtou]

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions, Literatura, Notícies culturals i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.