Catàleg de manuscrits medievals digitalitzats

Catalogue of digitalized medieval manuscripts

The Wired campus (10-02-2009) ens informava de la iniciativa del professor de la University of California a Los Angeles (UCLA), Matthew Fisher i del seu col·lega Christopher Baswell, de crear el Catalogue of Digitized Medieval Manuscripts, un catàleg centralitzat de manuscrits que es troben digitalitzats a la xarxa.

De moment, dels 5,000 manuscrits que tenen recollits, se n’han introduït al catàleg més d’un miler. La majoria d’ells pertanyen a institucions dels EEUU i d’Europa, però tenen en ment introduir-ne d’altres parts del món.

De moment podeu trobar-hi manuscrits referenciats i enllaçats en 22 llengües.

Aquesta entrada s'ha publicat en Bases de dades, catàlegs, El Recurs de la setmana, Recursos web, Referència i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Catàleg de manuscrits medievals digitalitzats

1. Retroenllaç: BEAT Internacional » Blog Archive » Catálogo de manuscritos medievales digitalizados