Bibliologia i cultura escrita

bibliologia i cultura
El Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya (CBUC) acaba d’incorporar a la pàgina de Recursos e-catalans aquests interessants portals temàtics realitzats per Ramon Soler, bibliotecari de la Biblioteca d’Humanitats de la UAB:

Bibliologia i cultura escrita: Inclou enllaços a pàgines web i portals temàtics de tot el món relacionats amb les biblioteques i tot el que envolta el món dels llibres. [Fitxa tècnica]

Recursos a Internet d’art i arquitectura: Inclou més de 3.500 registres amb enllaços a pàgines web i portals temàtics de tot el món sobre art i arquitectura. [Fitxa tècnica]

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteques, Recursos web i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.