Literatura alemanya contemporània: Litrix.de

Litrix.de és un lloc pensat per a la promoció de la literatura alemanya, una iniciativa de la Fundació Federal de Cultura (Kulturstiftung des Bundes) amb la col·laboració del Goethe Institute i el suport de la Fira de Frankfurt.

litrix

El principal objectiu és la difusió de la literatura alemanya contemporània a l’exterior, promovent i facilitant la venda dels drets de traducció a altres països. També tenen programes bianuals de finançament de traduccions a àrees lingüístiques concretes.

Es pot remenar el contingut per autors i obres (de ficció i no ficció), amb un apartat de llibres pel públic infantil i juvenil. Cada autor hi té la seva pàgina amb informació biogràfica, la llista de les seves obres publicades i enllaços. Del títols en promoció se’n pot llegir una mostra de la traducció (les primeres deu a vint pàgines, depenent del cas) i de l’original en alemany.

Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües, Literatura, Recursos web i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.