Lloc web Ausiàs March

Commemorant el 550 aniversari de la mort del poeta valencià Ausiàs Marc, s’ha engegat la seva ‘biblioteca d’autor’ al portal de la Biblioteca Virtual Miguel de CervantesBiblioteca Virtual Joan Lluís Vives:

Ausiàs March

El lloc, que s’anirà completant i actualitzant, està dirigit pel  Dr. Rafael Alemany de la Universitat d’Alacant, i recull “la reproducció digital de la pràctica totalitat dels manuscrits, edicions i traduccions antigues del poemari de l’autor”.

A la Biblioteca de Lletres tenim a la vostra disposició l’antologia publicada fa uns mesos per l’editorial Barcino:

March, Ausiàs. Per haver d’amor vida : antologia comentada; a cura de Francesc J. Gómez i Josep Pujol. Barcelona : Barcino, 2008.

per haver d'amor vida

“Antologia que recull 30 poemes d’Ausiàs March amb adaptació ortogràfica; davantal orientatiu sobre el significat, possibles influències, entorn social i personal del poeta i aparell crític per a ajudar a una interpretació de cada poema.”

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en El Recurs de la setmana, Literatura, Recursos web i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.