El món jueu i palestí

Avui dijous, a les 19.30h., comença el cicle de conferències ‘El món jueu i palestí’ a l’Arxiu Nacional de Catalunya, amb la participació de Baltasar Porcel, Alfred Bosch i de dos professors de la Facultat de Filologia de la UB: Miquel Forcada i Ana Maria Bejarano.

Programa

Dijous, 5 de març: Joc i xoc de fonamentalismes al Pròxim Orient: el microcosmos palestí. A càrrec del Sr. Miquel Forcada, professor d’Estudis Àrabs de la Universitat de Barcelona.

Dijous, 12 de març: El judaisme, font inesgotable de la narrativa. A càrrec del Sr. Alfred Bosch, escriptor i professor d’Història a la Universitat Pompeu Fabra.

Dijous, 19 de març: Els xuetes: segregació dels descendents dels jueus conversos. A càrrec del Sr. Baltasar Porcel, escriptor. Premi Nacional de Literatura de la Generalitat de Catalunya.

Dijous, 26 de març: Israel i Palestina: l’evolució d’un conflicte reflectit a la literatura. A càrrec de la Sra. Ana Maria Bejarano, professora d’Estudis Hebreus de la Universitat de Barcelona.

Sessions obertes. Totes les conferències s’impartiran a dos quarts de vuit del vespre, a la seu de l’Arxiu Nacional de Catalunya, Carrer de Jaume I, 33-51.  Sant Cugat del Vallès. [Font: Activitats de l’Arxiu Nacional de Catalunya].

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.