El lingüista Noam Chomsky al festival ’eme3 Collapse’

eme3

El Festival d’arquitectura Eme3-Collapse reunirà a Barcelona durant els dies 19, 20 i 21 de març a pensadors, artistes, estudiants i professionals de l’arquitectura i altres disciplines, per a reflexionar i debatre al voltant dels ‘nous escenaris sorgits del col·lapse’: “un campo para la reflexión más allá de la arquitectura, para preguntarse hacia dónde va nuestro mundo y, por tanto, si el modelo social, económico y medioambiental es sostenible.”

Llegim al Canal cultura de l’Ajuntament de Barcelona:

“Noam Chomsky, el conegut lingüista, participarà mitjançant una entrevista gravada en l’apartat “Detonant”, iniciant una sèrie de debats denominats “Duels” del festival eme3 Collapse. Paul Virilio, filòsof francès que havia confirmat la seva col·laboració amb eme3 ha excusat finalment la seva participació degut a compromisos professionals.”

Segons el programa, el 19 de març hi haurà l’intro-input de Noam Chomsky.

Aquesta quarta edició del festival tindrà lloc al Centre de Cultura Contemporània (CCCB), Museu d’Art Contemporani (MACBA) i Foment de les Arts i del Disseny (FAD).

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Lingüística i llengües i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.