Gestionar la bibliografia: Refworks

refworks

Si necessiteu un programa que us ajudi a gestionar les referències bibliogràfiques, amb el gestor RefWorks podeu crear-vos un espai propi on mantenir, organitzar i donar forma a les referències bibliogràfiques obtingudes d’una o diverses bases de dades.

Amb Refworks podeu extreure llistes de bibliografia en diferents estils de citació que podeu incorporar a les vostres publicacions o treballs.

Gràcies a una subscripció institucional, tots els membres de la comunitat universitària de la UB podeu obrir un o més comptes propis a Refworks.

En aquesta pàgina trobareu tota la informació sobre com accedir, com registrar-vos com a usuari, guies i tutorials d’ús, junt amb altres informacions d’interès sobre el programa.

Aquesta entrada s'ha publicat en Bases de dades, El Recurs de la setmana, Recursos web, Referència i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Gestionar la bibliografia: Refworks

1. Retroenllaç: Coneix millor el catàleg de les biblioteques del CRAI | Bloc de Lletres